assalamualaikum , welcome to laman diary blogspot yow ! ^^

selama lapan belas tahun ini

 
 
Di malam yg indah lagi berangin-angin sesepoi bahasa ayat teraburrr , okey okey kutip balik :P haha
tiba-tiba nak cita sepanjang LapanBelasTahun aku kat dunia Allah SWT nie
macam-macam dah aku lalui dan aku jugak dah terima apa yg aku usaha selama nie.
sepanjang LapanBelasTahun nie jugak aku dah lalui Tiga  periksa besaq.
 
Periksa besaq ?? apakah ??

periksa yang aku kena duduk dekat dewan pastu ada pengawas jaga tanpa cikgu yg ajaq aku ada di sisi yg aku ada otak je masa tuu.  macam ampa xtau kan , huhu
 
aku xingat pulak tarikh mula exam UPSR masa aku umur 12 tahun dulu dan lupa catat tarikh aku terima resultnya pulakk ! aiyakkk dlu xdak fon nak save :P bukan mcm budak2 sekarang bapak ipad pon ada,
aishhh kalah aku ! xboleh jadi ni , hehe nie result ku pada tahunnn jap nak kira 
umur aku sekarang 18 tahun tolak  12 tahun masa ambik upsr dulu 18-12 =6
hahh enam tahun dulu ^^ 
UJIAN PENCAPAIAN SEKOLAH RENDAHKU 
masa tahun enam aku dapat *****  xdapat 'A' lurus punss :(
lepas tu aku melangkah ke sekolah menengah , hah tahun nie budak2 form one dah xde exam macam
 dulu-dulu ada peksa awal tahunlah pertegahanlah akhir tahunlah sekarang buat PBS pulakk
tapi aku macam-macam-macam xsetuju pun ada PBS a.k.a GBS tu haaa sebab mcm bole tengok buku je
adik aku pun cakap lagu tuu , jadi macam bukan nk buat lagi elok mcm xelok jee aku tengok erkkk -,-'
najibserangakumatiaku :3 

okey ! nie result aku pada umoq lima belas tahun pada tahun dua ribu sepuluh ^^
PENILAIAN MENENGAH RENDAHKU

result yg tengah panas sekarang sampai masuk tV serta radio yg xmahu kalah mengumumkan keputusan SPM tahun nie samaAda menaik atau menurun atau ternaik atau terturun 
jadi aku pon adalah kot menyumbang sedikit markah untukgraf tahun nie :P
SIJIL PELAJARAN MALAYSIAKU

 
hmm alhamdulilah aku puas hati dgn result aku walopon xhebat gila sebab aku dulu pon malas bukan rajin pon, haha jadinya memang setimpal lah dengan usaha aku yang xberpeluh nie :3
jadi yang dapat 'A' lurus tu taniah taniah , yg sedih dgn result tu jgn sedih aku pun sedih jgk xdapat 'A' lurus
tapi sapa soh aku malas dulu memey dok dapat la :P hihihi jadi itulah kisah peperiksaan besaq aku selama umur aku LapanBelasTahun . Lepas ni lg bnyk peksa yg aku kena lalui jadi 
Bismilahirohmanirohim ,in shaa ALLAH kita  boleh !
sO good luck ! untuk masa depan depan depan :)


ps: aku punya bi dari tahun enam sampai lani asyik 'cantik' 'cun''comel ' huhu kena belajaq ce-pi-king nie :P
 

No comments:

Post a Comment

ALL RIGHT RESERVED © SEGALA YG TERCATAT ADALAH MILIK DFISECRETTT